Skip links

Què cal tenir en compte abans de llogar una oficina privada?

L’estiu és un bon moment per decidir emprendre un nou negoci, canviar de feina o, fins i tot, buscar noves ubicacions per millorar la posició de la teva empresa o obrir noves delegacions. Les vacances faciliten la possibilitat de disposar de més temps lliure, de pensar i de buscar nous objectius i perspectives de cara al setembre. Si aquest és el teu cas i estàs buscant una oficina per obrir un nou negoci o per traslladar-lo, llogar una oficina privada és un pas molt important per a qualsevol empresa o professional. Tant si comences de zero, com si estàs en plena fase de creixement, escollir bé l’espai de treball pot influir en la teva productivitat, la teva imatge i fins i tot en les teves vendes.

Per ajudar-te a decidir quina és la millor opció per a tu, compartim una guia amb els principals aspectes que cal tenir en compte abans de fer el pas. 

1. Ubicació estratègica

Encara que pot semblar obvi, no totes les oficines estan ben situades i connectades. Una bona ubicació ha de combinar accessibilitat, serveis propers i bona connexió amb carreteres o transport públic. En el nostre cas, el del SC Trade Center, oferim oficines totalment equipades tant a Sant Cugat i Rubí, dues ciutats ben connectades, reconegudes pel seu dinamisme empresarial, amb la possibilitat de contractar tot tipus de serveis i molt fàcils d’arribar tant per tu, com als teus clients i col·laboradors.

2. Què inclou el preu?

Molts espais anuncien preus atractius, però després hi afegeixen costos per llum, neteja, wifi, manteniment… i la factura puja més del que esperaves cada final de mes. Abans de firmar cap contracte, assegura’t que la quota inclou tots els serveis essencials, com els subministraments, la connexió a internet, la climatització, la neteja i l’accés i seguretat. En definitiva, una oficina amb tarifa plana real estalvia sorpreses i permet planificar millor les despeses mensuals.

3. Flexibilitat de contracte

Els negocis canvien, creixen i s’han d’anar adaptant a les noves situacions del mercat. Per això és important saber si el contracte és flexible o no. Ens hem de preguntar si es pot deixar el despatx amb un preavís raonable, si es pot canviar d’espai dins del mateix centre, en el supòsit que es necessités més o menys metres quadrats. En aquest sentit, en el SC Trade Center oferim condicions totalment adaptades a cada necessitat, perquè entenem que els negocis i les empreses no són estàtiques.

4. Serveis complementaris disponibles

Una bona oficina privada ha de venir acompanyada de serveis que facilitin el dia a dia, el que inclou:

  • Sales de reunions que es poden reservar per hores
  • Servei de recepció per atendre visites i trucades
  • Zones comunes o espais de descans i de pausa
  • Serveis d’oficina virtual per si algun dia es treballa en remot

5. Imatge i entorn professional

En una empresa o negoci, tot comunica, de manera que l’oficina també parla de la teva marca. Si un client, col·laborador o proveïdor visita la teva oficina o despatx, s’ha de transmetre confiança, ordre i professionalitat. Un entorn cuidat, ben situat, amb llum natural, ben equipat i amb atenció a recepció dona un plus de credibilitat a la teva empresa.

6. Hi ha possibilitat de créixer dins del mateix centre?

Encara que comencis sent tu sol o sola, és possible que en uns mesos necessites unes instal·lacions més grans, una taula addicional o una sala per fer entrevistes. L’espai on comences pot seguir-te el teu ritme de creixement i les teves necessitats? Abans de signar, has d’assegurar-te que a l’hora de llogar una oficina privada podràs fer aquest recorregut sense haver de canviar d’adreça, ni fer cap trasllat.

7. Un equip humà que es converteixi en part del teu equip

Quan treballes en una oficina privada dins d’un centre de negocis com el SC Trade Center, no només llogues un espai, sinó que t’incorpores a una comunitat. Disposar d’un equip de recepció i administració atent, proper i resolutiu marca la diferència del dia a dia. Tant si necessites rebre un paquet, com una visita, reservar una sala a última hora o fer una gestió administrativa, els i les professionals del SC Trade Center respondran amb agilitat i confiança.

Apostem per l’atenció personalitzada, adaptant-nos a les teves necessitats i acompanyan-te en tot el procés, des del primer dia. El nostre objectiu no és només oferir espais, sinó ajudar-te a créixer a través d’un entorn humà, pròxim i professional.